Friday, November 03, 2006

Nu tänkte jag skriva på svenska igen.
Har precis haft alla barn hemma på lunch. Ja, tro det eller ej men mina barn kommer hem och äter lunch. De går i 1an, 4an och 6an. När vi flyttade hit gjorde det mig helt galen. Nu har jag vant mig och inser ju att det är ganska bra egentligen. De äter ju ordentligt men det är fruktansvärt med allt fram och tillbaka till och från skolan hela tiden. Nog om det, jag har kommit över det och behöver inte rant om det mera. Det känns skönt att lämna saker bakom sig ibland.
I eftermiddag ska jag simma. jag simmar i en masterswim class. Det är kul men skitjobbigt. Man är helt slut efteråt. I Sverige lär man sig ju knappt crawla om man inte tävlings simmar så jag har äntligen lärt mig att crawla. Efter simningen ska vi hem till några kompisar och äta middag.
Helgen ser relativt lugn ut, skönt!!! Måste få tjejerna att göra lite svensk läxa. Det är svenska skolan nästa Lördag!
Måste få något gjort innan det är dags att hämta alla barn igen!
kram och hej

No comments: