Tuesday, January 08, 2008

Fatta att det har varit +13 idag och det ar 7/1. Helt otroligt. Jag haller for fullt pa att forbereda mig infor overtagandet av cafeet den 1/2. Ansokte och printade ut ett master license som man maste ha for att kunna ansoka om ett business license. Allt sant tar ju sadan tid!!!! Vet inte men jag undrar om inte Toronto eller Ontario ar extra byrakratiskt. Kanske Sverige ar likadant. Vad vet jag??? Man lar sig mycket i alla fall och sjalvfortroendet okar lite ocksa maste jag saga. Alla barnen ar hemma ikvall. Mark ar borta och resten av familjen slappar lite och ska snart packa ihop for att ga och lagga oss i nagot sanar tid. Jag maste verkligen ut och springa i morgon.
Det har oppnat en ost affar precis mitt over gatan fran cafeet och de ska ha nagot de kallar for "meet the chef" och fatta att de fragade om jag ville komma och vara med som en av kockarna....Ska prata mer om det nar ratta killen kommer tillbaka fran sin ledighet men jag tankte att kanske jag kan gora gravlax pa nagot kul satt eller ska jag gora semlor

No comments: