Tuesday, November 18, 2008

This is not what I should be doing at this point but what the heck....it is 07.10 and I just got back from a good run with LeighAnne. We have the best runs!!!We met at 05.45 and ran for just over 1 hour. Is there a better feeling than finishing up an hour run in the early morning?? Don't think so.
The rest of my day will be spent inside mostly. The cafe was not very busy yesterday so hopefully it picks up today. We re planning for christmas. The oven is still NOT totally hooked up and it is starting to bug me. I want to bake in Garry the GARLAND oven NOW!!!
Mark is in Buffalo, N.Y. He went there yesterday with some friends to see a football game. He called from the parking lot where they had a tailgate party. The menu was canned chili- yum!I remember when we went to Detroit to watch a soccer game Sweden- Brasil and Mark wanted too have tailgate party in the parking lot. I thought he gone mad. I didn't know what a tailgate party was and he didn't know that when you so to a soccergame you can't waist time in the parking lot.
Ok, my day has to get started. What I would pay for a day just at home with nothing special to do! It would be soooo nice, specially now when the cold has hit Toronto. I think it is -3 right now, Ok, bye for now!

3 comments:

Kristina Eriksson said...

Hej Anna,

Såg ditt inlägg på min blogg. Jisses ja den tanten och de lokalerna!! Vi var nere i källaren och fick lära oss putsa skorna och demonstrera hur man stryker en skjorta. Vet att jag var kritisk till skjortdemonstrationen för jag demonstrerade just detta för mina klasskamrater när jag gick i 8:an! Ja det finns mycket att säga om den utbildningen men hur är det är är jag mycket stolt över att vara utbildad hushållslärare. Varje gång jag träffar en hushållslärare så känner jag en enorm vi-känsla (förutsatt att den andre tycker om att vara utbildad hushållslärare. Kan du känna igen dig? När gick du där? Sköt om dig! Kristina Ps Vad hette läraren?

Kristina Eriksson said...

en sak till - vad glad jag blev av att det fanns någon därute som man kan dela sådana här minnen med! Tack!

Kristina Eriksson said...

Jag är inte med i Facebook fast jag blir lite inspirerad av dig, ska fundera. /Kristina